Plant direkte fra avleren
100 % vækstgaranti
Inden for fra 49,95 kr. derhjemme
Ikke godt, pengene tilbage garanti

Kunde service

Levering

Vi bruger DPD til at levere din ordre i 3-4 dage . Ordrer afgivet efter torsdag aften vil blive afsendt efter weekenden. Vi sender dig sporingsoplysninger, så snart din pakke forlader vores depot (tjek altid for spam og skraldespand). Vi leverer også om lørdagen. Du kan følge din pakke med sporingsnummeret via hjemmesiden fra DPD . Vil du vide mere? Se forhåndsvisningen med alle forsendelsesoplysninger


Forsendelsesomkostninger

Porto omkostninger

Vi sender din ordre indenfor Danmark fra kr 49,95

DPD pakkeshop (afhentning):

Lille       kr 49,95
Normalt kr 69,95 

DPD Hjem (hjemmelevering):

Alle pakker kr 69,95

For fjerntliggende områder er der et tillæg på kr 65,00 på ovenstående priser.


Pære størrelse

Vi angiver en løgstørrelse for alle blomsterløg

Pærestørrelser er baseret på pærens omkreds i centimeter.
Da det er et naturprodukt, er der indbygget en vis tolerance, en størrelse 6/7 betyder, at omkredsen er mellem 6 og 7 cm, 12/14 betyder mellem 12 og 14 cm.
Pærestørrelsen er en officiel handelsstandard, alle pærer forhandles med disse størrelser.


Leveringshøjde

Vi angiver leveringshøjde for alle potteplanter, buske og træer

For potteplanter måles denne højde fra jorden, inklusive potten. Husk på, at planter, der er plantet i en kant, vil stå lavere i kanten, fordi pottehøjden forsvinder under jorden.
Buske og træer forsynet med bare rødder, altså uden potte, måles fra toppen af rødderne og plantes derfor i samme højde som leverhøjden.

Vi angiver altid et leveringshøjdeområde, fordi det er et levende produkt, og produkterne kan variere lidt i længden i løbet af sæsonen.
Når de er plantet, vil de fleste planter fortsætte med at vokse hurtigt, især om foråret.

Rodplanter har ikke leveringshøjde, fordi denne del af stauden forsvinder helt under jorden, planten spirer efter plantning.


Vender tilbage

På grund af produktets letfordærvelige karakter, afstanden og omkostningerne ved at returnere produktet, giver det generelt ikke mening at returnere produktet. Hvis du har et problem med nogle af de leverede produkter, så kontakt , så løser vi det til din tilfredshed.


Betale

Du kan betale sikkert gennem vores online shop. Alle vores betalinger foretages af Multisafepay og Paypal i et sikkert miljø. Vi accepterer alle større kreditkort og banker.

udbydere af sikker betaling og forsendelse

Vækstgaranti

Hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten af løgene eller planterne ved ankomsten, eller de ikke vokser, refunderer vi produkterne eller sender produkterne til dig gratis. Så enkelt er det. Tag et billede af varen, tjek dit ordrenummer, og kontakt kontakt vores kundeservice. De vil med glæde hjælpe dig.

Hvis en plante ikke vokser inden for vækstgarantien, refunderer vi dig købesummen.
For at gøre dette skal du tage et billede af planten på dyrkningsstedet, have ordrenummeret klar og kontakte vores kundeservice på Kontakt. Vores personale vil med glæde hjælpe dig.

Garantiperiode fra købsdato:

Vi tilbyder en standard 2 måneders vækstgaranti på alle vores planter.

Garantien gælder kun for planter plantet og plejet efter vores anvisninger; Udtørring, frost- og/eller vindskader efter plantning er ikke dækket af denne garanti.
Udendørs planter skal plantes udendørs inden for 1 uge efter modtagelsen; Opbevaring indendørs vil beskadige planterne og vil annullere garantien.
Mindre forskelle i blomsterfarve er ikke dækket af garantien, da blomsterfarven til dels bestemmes af jordtype og vækstbetingelser.
Vi garanterer ikke videresalg af planter.

Leveringsproblemer på grund af forkerte adresseoplysninger er ikke dækket af garantien. Vi forbeholder os retten til at annullere en ordre, hvis adresseoplysningerne mangler.

Hvis du ikke er tilfreds med leveringen, har du ret til at returnere varen inden for 2 uger. Når vi modtager din returnering (forsendelsesomkostninger er på din regning), krediterer vi din ordre.

Beskadigede varer eller ufuldstændig levering skal rapporteres til vores kundeserviceteam via e-mail inden for 48 timer efter modtagelse af ordren. Beskadigelse af emballagen skal meddeles skriftligt til leveringstjenesten Dpd.


Vender tilbage

Du har ret til at returnere din ordre inden for 14 dage uden at angive en grund.

På grund af den letfordærvelige karakter af de fleste af vores produkter, er der normalt ingen mening i faktisk at returnere produktet, vi smider stadig produktet ud ved modtagelsen, så det er bedre at gøre det selv.
kontakt os derfor altid inden returnering af et produkt, vi løser det som regel uden behov for en egentlig returnering.
Det sparer unødvendige omkostninger og er bedre for miljøet.

Returnering er for egen regning.


Kontakt

Du kan kontakte os via e-mail 7/7 fra 8:00 til 17:00, vi bestræber os på at svare inden for 24 timer, vi bestræber os på at besvare din e-mail inden for 24 timer.

Hvorfor kun e-mail?
E-mail er den mest effektive måde for os at håndtere kundehenvendelser på på dette tidspunkt af sæsonen og giver os mulighed for at hjælpe dig hurtigere og bedre end over telefonen.

Vigtigt : Inkluder altid dit ordrenummer i emnelinjen i e-mailen, når du sender en e-mail om din ordre.
Ved reklamation skal der altid vedlægges et billede af det/de produkter, som reklamationen vedrører , så vi straks kan behandle reklamationen til alles tilfredshed.

Adresse:

BulbsDirect bv
Achterweg Zuid 33C
2161 DX Lisse
i Holland
Telefon: +31 252 431074 (normale opkaldsomkostninger)

Stil dit spørgsmål til vores kundeservice@plantazon.dk

 


Bank detaljer

Bank: ABNAMRO: 4356.09.564
IBAN : NL19ABNA0435609564
BIC : ABNANL2A

Plantazon.dk - er en online butik af Bulbs Direct BV
Handelsregister KvK DenHaag: 28090773 (Holland)
Moms-id : NL.8099.191.26.B01

©2024 Bulbs Direct B.V. - Fotografering ©Plantazon®